sunnuntai 19. huhtikuuta 2009

Parisuhdekysely

Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?
Aloitimme seurustelun heti ensi kertaa tavattuamme.

Kuka pyysi ketä ulos?
Mieheni pyysi minut lenkille.

Kumman sisaruksia näette enemmän?
Eipä ole nähty kummankaan sisaruksia pitkään aikaan.

Onko teillä yhteisiä lapsia?
Ei ole yhteisiä lapsia.

Entä lemmikkejä?
kissa

Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana?
ajoittainen puhumattomuus

Kävittekö samaa koulua?
Emme.

Oletteko kotoisin samasta kylästä?
Emme.

Kumpi on älykkäämpi?
Hänen älykkyytensä esiintyy käytännön asioissa. Minä olen sujusanaisempi eli verbaalisesti lahjakkaampi.

Kumpi on herkempi?
Todella herkkiä molemmat.

Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona?
Ei mitään vakipaikkaa. Mielellään käydään eri paikoissa.

Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet?
Tallinna.

Kummalla on hullummat eksät?
Vain hänellä on exä.

Kummalla on pahempi temperamentti?
Minulla.

Kumpi laittaa ruuan?
Useimmin hän.

Kumpi on sosiaalisempi?
Minä

Kumpi on siisteysintoilija?
Ei kumpikaan :)

Kumpi on itsepäisempi?
Hän.

Kumpi vie suuremman osan sängystä?
Oma tila on molemmilla.

Missä ensimmäiset treffinne olivat?
lenkkipolulla

Kummalla on suurempi perhe?
Hänellä on enemmän sisaruksia.

Saatko usein kukkia?
No en.

Kumpi on mustasukkaisempi?
Hän.

Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava?
Se oli sitä alusta asti.

Kumpi syö enemmän?
Hän.

Kumpi pesee pyykit?
Minä enimmäkseen.

Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa?
Minä.

Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?
Meillä kummallakaan ei ole ajokorttia eikä autoakaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!