perjantai 31. lokakuuta 2008

tämä syksy

Nettiyhteisö, jossa olen avustajana, on helmikuuhun 2009 mennessä muutettava muualle, pois MSN:n suojista. Olen tutustunut Multiply, Google, Boom, NING -nimillä oleviin palveluihin. NINGiin perustin koeyhteisön ja olen yrittänyt sisustaa yhteisöä mukavaksi paikaksi käydä ja käyttää. Mutta ilman suomenkielistä ohjekirjaa osittain suomennettu systeemi on vaikea hallita. Intoa olisi vaan taitoa ei - luoda kaunista katseltavaa.

Sateella on kovin pimeää ja harmaata. Minä pidän väreistä. Siksi ihailen suunnattomasti ruska-aikaa. Tämänsyksyinen ruska tuli ja meni ohi kuin huomaamatta. Mieleni ei oikein rekisteröinyt sitä. En käynyt valokuvaamassa maisemia. En ole nauttinut lehtikasoissa kävelemisestä. En muista, miten tämä syksy on mennyt, koska en ole kirjoittanut päiväkirjaakaan. Jääkö tästä syksystä musta aukko mieleeni? Toisaalta en tätä syksyä kaipaakaan. Mitäpä sitä muistelemaan. Olutta ja menyytä.

2 kommenttia:

  1. Minultakin meni tämä syksy ja kauniit värit ohi. Olihan tuossa noita aurinkoisia päiviäkin, mutta itse nukuin ne pois.

    Ei niitä jaksa surra. Kuten sanoit - ollutta ja mennyttä. Ensi vuonna sitten paremmalla onnella.

    VastaaPoista
  2. Menneitä ei todellakaan kannata jäädä suremaan. Sitä paitsi syksyn värejä on kyllä vielä jäljellä luonnossa. Blogissanikin tulee näkymään, sillä minä olen ottanut kuvia pitkin syksyä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!