torstai 24. lokakuuta 2019

Aikaisin aamulla

Menin eilen illalla aikaisin nukkumaan ja unta riitti klo 3 asti. Olen lueskellut blogilistani blogeja sekä joitakin kommenttinsa minun blogiini jättäneiden blogitekstejä - - -

Elämä alkaa TUNTUA joltakin nyt, kun jätin ketiapiini-lääkityksen tämän kuun alussa. Se oli hyvä lääke mieltä tasaamaan, kun olin masentunut. Mutta pirullinen lääke siinä, että se tasasi mielen niin tasapaksuksi ja mitäänsanomattoman tylsäksi, etten tuntenut surua, iloa, masennusta, ei oikeastaan mitään.

Pitkään aikaan ei ollut mitään sanottavaa/kirjoitettavaa blogiini. Alkoi jo olo tuntua niin tylsältä, että tuskastuin ja (ihan ilman lääkärin siunausta) lopetin em. lääkityksen ja nyt tuntuu, että tein oikein. Elämä alkaa maistua. Tosin ikääntyminen huolestuttaa.

Olen eläkkeellä oleva mummo. Ja ilokseni olen huomannut, etten ole sentään ainoa ikääntynyt täällä blogien maailmassa. Ensin en löytänyt ketään oman ikäluokkani blogistia. Jostain syystä nyttemmin iäkkäämmät alkavat uskaltaa/kehdata kertoa ikääntymisestään. Enemmänkin haluaisin löytää blogeja vanhuuseläkkeellä olevia  blogisteja. Kertokaa mulle jos tiedätte sellaisia, please!

Erityisesti minua on ilahduttanut Sessen blogi ILO ELÄÄ. Hänet löysin jo vuosia sitten.


2 kommenttia:

  1. Oi ihanaa kuulla! Liityin lukijaksesi :) Terv. Sesse Ilo elää-blogista <3

    VastaaPoista
  2. SESSE, TERVETULOA LUKIJAKSI BLOGIINI!
    Mukavaa syksyä ja iloista mieltä toivotellen Bamiella

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!