sunnuntai 6. syyskuuta 2009

Liikuntaprojekti

Syyskuun ensimmäinen viikko on mennyt ja liikuntaprojektin jatkaminen on ollut väkinäistä. En viitsisi, koska en oikein jaksa edes 1o min. lämmittelyjumppaa.

Kävelyä olen harrastanut vain parina päivänä, kun oli asiaa kaupungilla.

Sateisina päivinä en ole saanut itseäni liikkeelle ulos. Tuulen riepottelemaksi vesisateeseen ei tee mieli mennä, ellei ole pakko.

Huokaus. Tätä menoa paino ei putoa grammaakaan. Vaaka näyttää - 400 gr ennätyspainosta. Mutta se on normaalia painonvaihtelua +-400 gr ei ole vielä painonpudotusta eikä välttämättä lihomistakaan, vaan sitä, miten paljon nestettä on/ on poissa elimistöstä. Itse asiassa mun kehossa on monta kiloa turhaa nestettä. Näkeehän sen sormistanikin, kuinka ne pullottavat turvoksissa.



Mistähän sitä motivaatiota jatkuvaan liikuntaharrastukseen saisi? Tarvitsisin sitä aimo annoksen.

2 kommenttia:

  1. Voi, miten mukavan väriset korvat tuolla käsissäsi olevalla pikkuotuksella on :)

    Minulla on myös paino noussut tasaista vauhtia koko kesän.Mistähän löytyisi sitä puhtia liikuntaan? Ahdistuneena syön enemmän. Minulla on myös niin omituinen aineenvaihdunta, että heti, kun syön yli 1500 kaloria vuorokaudessa, alan lihoa. Siihen ei monta jäätelöä ja suklaakeksiä mahdu :(

    VastaaPoista
  2. Minkin panin nyt merkille, että Timillä on ruskeat samettikorvat. Jännää, että ruskeat, kun kissa itse on harmaa, mustaraitainen. No on sillä rusehtavaa karvaa masussakin.

    Minun aineenvaihduntani ei hevillä vilkastu. En jaksa liikkua yhteenpötköön niin paljon, että se vilkastuisi. Kaikki nesteet vain kerääntyy elimistöön. Aamuisin on syötävä nesteenpoistolääke. Joskus olen ottanut iltapäivällä toisen nesteenpoistotabletin, kun olen ollut kamalan turvoksissa. Pitänee keskustella siitä lääkärin kanssa...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!