lauantai 13. joulukuuta 2014

Mieleni myllerryksessä

Mieleni on  ollut aikamoisessa myllerryksessä viime aikoina.

Olen lajitellut äitini asunnosta tuotuja tavaroita ja vaatteita poisheitettäviin, kunnollisiin pestäviin ja lahjoitetuiksi kelpaaviin. Myytäväksikin olen harkinnut joitakin vaatteita. Muista tavaroista on sitten ollutkin vaikea luopua. Mutta annoinpa "perinnöksi" äidin huonekalut, kosketinsoittimet, posliininuket ja kitaran. Toivottavasti niiden käyttäjille tuli hyvä mieli.

Olen miettinyt elämääni ja kulkenut sellaisissa alhoissa, jotka ovat saaneet mieleni kovin matalaksi. Vain Jumalan armo on antanut voimaa elää eikä tehdä itsaria. Itsesyytökset ja taivaskaipuu oli viedä hautaan. Nyt elämä alkaa maistua hyvältä. Tiedän, etten ole yksin. On paljon rakkaita ja rakastettavia ihmisiä, jotka haluavat minun elävän.  Ystävien osanottotoivotukset äitini kuoleman johdosta ovat merkinneet paljon. Jumala haluaa minulle kaikkea hyvää. Enkelit ovat olleet apunani ja tukenani. Mieheni rakkaus minua kohtaan on tosi tärkeää ja merkittävää elämässäni.

Olen huomannut, että minulla on paljon annettavaa lähimmäisilleni, ystävilleni ja Elämälle. Miksi siis kadota maailmasta oman käden kautta ja tuottaa surua heille. Annan elämäni Jumalan käsiin ja olen onnellinen. Taivaallinen rauha on laskeutunut sisimpääni kaiken sen tunnemyrskyn jälkeen, jonka äitini kuolema aiheutti. Olen surullinen siitä, että äitini nukkui pois, mutta uskon tapaavani hänet viimeisenä päivänä, ylösnousemuksen aamuna. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!