maanantai 30. marraskuuta 2009

Luovuutta Naamakirjan pelien parissa



Olen nukkunut pitkiä öitä ja torkkunut päivällä nojatuolissani. Olen nukkunut päiväunia ja sitten viime yönä heräsin klo 3 aikoihin ja menin nettiin. Innostuin Facebookin FarmTown- ja FarmVille-peleistä. Rakensin maatilaa kasveineen, eläimineen, rakennuksineen ym. Aamutorkkujen jälkeen meni taas tuntikausia em. pelejä pelatessa. Jäin koukkuun! Heti huomenaamuna on mentävä katsomaan, kuinka sato on kasvanut farmillani. Oikeastaan on ihme, että yleensä innostuin moisesta, kun olen tähän asti karttanut kaikenlaisia Naamakirjan pelejä ja sain kutsuja FarmTowniinkin, mutta ajattelin, ettei mua kiinnosta tommonen. Kyllä kiinnostaa!

En siis ole ihan lamassa, vaikka siipi viistää maata kaamoksen takia. En ole tänään edes verhonraosta ehtinyt katsoa ulos. On pitänyt pitää valoja koko päivän, että yleensä näkee toimia jotenkin. On ollut pimeä, pilvinen ja sateinen päivä. Mutta minun ajatukseni lensivät farmia rakentaessa - ja harmi kyllä! - tuli tuhlattuakin siihen peliin vähän rahaa, pari kolmekymmentä Amerikan dollaria. Hitsi vieköön! Pyörsin päätökseni, etten käy kukkarolla, kun sitä peliä voi pelata ilmankin, mutta nopeammin etenee, kun on käteistä farmin tilillä. No, olisihan tuon dollaripinon voinut huonomminkin käyttää. Pitäähän niistä harrastuksistaan vähän maksaakin.




Tässä nurkkaa farmistani.
Lampaita on tarkoitus ostaa lisää (lammashaka ei näy kuvassa), kunhan olen hankkinut lisää rahaa työskentelemällä ystävien farmilla tai satoa myymällä (ei pankistaottoja enää!!!).

Kiva, kun ihmisille on kehitelty tällaista pikkupuuhaa. Voi toteuttaa luovuuttaan ja viettää aikaa mielikuvituksensa mukaan poissa kaamosmasennuksen suosta!

4 kommenttia:

  1. Fv on todella koukuttava peli! Pitänbyt itsellekin kuria pitää että kerta päivässä piisaa. Mutta hei pyydä naapureita niin ei tarvitse ostella juttuja saat niitä lahjaksikin.
    Leppoisaa Joulun odotusta sinulle!

    VastaaPoista
  2. Minulla on vain kolme naapuria. Kerran päivässä tulee kolme lahjaa.

    Olen houkutellut tuttaviani peliin mukaan - onnistumatta. Tulisitko sinä naapurikseni, Anna?

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. Tuo kuva on niiiin ihana, että jäin tuijottelemaan sitä käsi poskella!
    Mistä tuommosen oot löytäny?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!